Club Naturalis Yoga

"Dezvoltare personală și practică exerciții Hatha Yoga”

Practica online curs

Regulament de practică online

 
*Asanele nu se execută după imaginile vizualizate! Este necesară instruirea în execuția lor, deoarece au elemente de execuție care nu sunt vizibile și au contraindicații, astfel încât o execuție incorectă și fără pregătire este dăunătoare!
 
Dacă nu vă amintiți amănunte legate de practica corectă a unei asane, vă rog consultați cursul tipărit, primit la sală!
 
*Ședințele de asane cuprind toate asanele predate la zi. Dacă nu aveți suficient timp alocat pentru toată ședința de asane, vă rog să alegeți cu atenție asanele pe care le veți executa din listă, respectând următoarele indicații: 
1) începeți întotdeauna cu Încălzirea;
2) alegeți asane complementare: de îndoire pe spate + de aplecare în față; de aplecare laterală pe o parte + pe cealaltă parte, etc.
3) asanele inversate (exemplu: Postura lumânării) se fac întotdeauna la sfârșitul ședinței de asane, după ce corpul și meridianele sunt ”încălzite”;
4) încheiați întotdeauna ședința de asane  cu Relaxarea yoghină completă, Shavasana.


Practica online se realizează pe răspunderea practicantului în pricipal și de aceea vă rog să tratați aspectul unei practici corecte cu maximă seriozitate!

 

Dați click pe Ședință!
 

 

 

Ședința 1 - Încălzirea înainte de execuția asanelor

Efecte: încălzesc mușchii, ligamentele și tendoanele, realizează masaj intervertebral și distanțarea vertebrelor, centrează mintea în tăcerea lăuntrică prin focalizare interioară, activează meridianele energetice pregătind astfel corpul pentru execuția asane-lor.

Ședința 2 – Padahasthasana (Postura berzei)

Efecte: determină umerii să devină puternici, talia subțire și pieptul larg, organele interne sunt tonifiate, stimulează ficatul și splina, sunt readuse la normal discurile intervertebrale deplasate către înainte, elasticizează coloana vertebrală, reduce greutatea corporală, elimină din corp energiile reziduale care îmbâcsesc și îngreunează corpul, elimină oboseala, lenea, inerția, aduce vitalitate mărită în întregul corp.

Ședința 3 – Bhujangasana (Postura cobrei)

Efecte: elasticizează partea superioară a coloanei vertebrale -flexibilitatea coloanei vertebrale este o garanție esențială pentru o sănătate deplină, vitalitae și frumusețe; înlătură promt tendința spre gheboșare, durerea de spate, crizele de lumbago, durerile musculare ale coloanei vertebrale; aduce la normal discurile vertebrale deplasate către înapoi, rectifică coloana vătămată sau cu afecțiuni; îmbunătățește irigarea coloanei vertebrale și cele două lanțuri de ganglioni nervoși ai sistemului nervos simpatic, vindecând numeroase tulburări organice și funcționale; normalizează funcțiile glandei tiroide, glandelor suprarenale, ficatului, vezicii biliare, pancreasului, splinei, rinichilor; reduce corpolența, face talia suplă; elimină sentimentele de nesiguranță creând o atitudine plină de bunăvoință, tonică, afectivă, încrezătoare.

Ședința 4 – Talasana (Postura palmierului)

Efecte: determină corpul să devină bine proporționat, agil și ager, dezvoltă magnetismul curativ la nivelul palmelor; stimulează creșterea în înălțime în perioada de creștere; este binefăcătoare femeilor însărcinate; normalizează circulația sanguină în extremități eliminând senzația de frig de la nivelul palmelor și tălpilor; determină alungirea coloanei vertebrale eliminând tasarea vertebrelor.

Ședința 5 – Trikonasana (Postura triunghiului)

Efecte: întinde și dezvoltă musculatura coloanei vertebrale, mușchii abdominali oblici și cei ai șoldurilor; centura abdominală este fortificată și întărită; fortifică mușchii gâtului și ai cefei; elimină grăsimea și celulita de la nivelul șoldurilor; întărește mușchii feselor; restituie mobilitatea cutiei toracice; restabilește echilibrul respirator și ventilează în profunzime cei doi plămâni; corectează deformările laterale ale coloanei vertebrale, elimină scolioza, elimină boala nervului sciatic; înlătură durerile de spate și dezvoltă mușchii fesieri; vindecă bolile plămânilor, eczemele și coșurile; armonizează și echilibrează numeroși nervi cu traseu transversal și oblic; stimulează rinichii, vezica urinară, colonul și elimină constipația.

Ședința 6Sarvangasana (Postura lumânării)

Efecte: stimulează circulația cerebrală și funcțiile glandei tiroide, binefăcătoare coloanei vertebrale ștergând curburile coloanei, hrănind abundent măduva spinării; menține coloana elastică și face spatele puternic; întărește mușchii coloanei vertebrale din zona cervicală, eliminând bolile din această zonă; reglează tulburările funcționale ale glandelor sexuale; elimină ptozele și tulburările menstruale, elimină sterilitatea și decongestionează rapid prostata; ameliorează varicele și hemoroizii; elimină oboseala acumulată în gambe; stimulează funcțiile inimii, eliminând greutățile în respirație, bronșita, astmul; ameliorează bolile de gât, ale ochilor, tulburările nazale, epilepsia; reduce corpolența.

Ședința 7 - Paschimottanasana (Postura cleștelui)

Efecte: facilitează o foarte bună circulaţie a sângelui în întregul corp, are efecte benefice asupra zonei lombare, întăreşte coapsele şi muşchii gambei, tendoanele, elimină suferinţele artritice, sciatica, nevralgia nervului sciatic, durerile de spate şi durerile din picioare, genunchi şi coapse; lenea ficatului, digestia grea, aerofagia şi gastrita sunt gradat eliminate; elimină tulburările vezicii biliare, rinichilor, intestinului, stomacului; constipaţia este înlăturată, adesea chiar rapid, iar peristaltismul intestinal este mult activat; are efecte binefăcătoare asupra prostatei, ovarelor și uterului; circulaţia limfatică, principala armă naturală a corpului de luptă împotriva infecţiilor este normalizată; vindecă crizele de lumbago, şterge lordozele, întăreşte coloana vertebrală; elimină afecțiunile dermatologice; eficace în combaterea obezității face talia subţire şi elimină grăsimea inestetică de pe burtă şi coapse; decongestionează rapid plexul solar şi ajută la disiparea stărilor anxioase, a depresiilor, iritabilității, mintea devenind calmă și stabilă.

Ședința 8 – Shalabasana (Postura lăcustei)

Efecte: acționează asupra gâtului și cefei, viscerele sunt tonifiate, redă suplețea coloanei vertebrale mai ales în zona lombară, întărește musculatura coloanei vertebrale, acționează puternic asupra rinichilor și favorizează diureza, organele întregului sistem digestiv sunt masate și tonifiate, normalizează funcțiile ficatului și pancreasului, stimulează circulația sanguină din picioare normalizând-o, corectează defectele de curbură din partea de jos a coloanei vertebrale, înlătură constipația; vindecă bolile de stomac și intestin, înlătură oboseala ficatului, dispepsia.

Ședința 9 – Janushirshasana (Postura cap la genunchi)

Efecte: tonifică ficatul și splina, îmbunătățește digestia, utilă în colici intestinale, rinichii sunt tonifiați și redresați la capacitatea normală de funcționare, vindecă toate afecțiunile urinare, elimină tulburările de mărire a prostatei și mărirea testiculelor, extrem de utilă în tratamentul herniei, tonifică picioarele îmbunătățind circulația sanguină, elimină mirosurile corporale neplăcute, elimină stările de lene și slăbiciune, este recomandată în stările maladive care se manifestă prin temperatură.

Ședința 10 – Vajrasana (Postura diamantului)

Efecte: elimină atonia tubului digestiv, ameliorează afecțiunile hepatice, reechilibrează statica vertebrală, regenerează zona lombară, este utilă sedentarilor și tuturor celor pe care meseria îi obligă să stea mult în picioare, este utilă celor care lucrează până noaptea târziu; elimină tulburările legate de ciclul menstrual și menopauză, la bărbați determină irigarea sporită a gonadelor ceea ce determină normalizarea producerii de hormoni masculini; vindecă durerile reumatismale de la genunchi și guta, elimină durerile de călcâie, utilă în caz de platfus la tălpi; întărește zona genunchilor, gambele, șoldurile; nervii și mușchii picioarelor și ai coapselor sunt întăriți, durerea musculară a picioarelor dispare, sciatica este gradat eliminată, stomacul este stimulat să lucreze cu forță sporită; corpul devine puternic și ferm.

Ședința 11 – Sahaj Agnisara Dhauti (Automasajul abdominal)

Efecte: elimină rapid stările de stres emotiv, angoasă și anxietate; stimulează sistemul limfatic imunitar; distruge numeroase tipuri de bacili din zona pântecelui eliminând boli ca dizenteria, diareea; vindecă numeroase afecțiuni digestive.

Ședința 12Dandasana (Postura bastonului)

Efecte: produce un masaj abdominal complex, restituie întreaga suplețe coloanei vertebrale rigidizate, elasticizează zona lombară a coloanei vertebrale, combate constipația stimulând peristaltismul, regularizează ciclul menstrual, vindecă sciatica, stimulează glandele suprarenale, stimulează producția de adrenalină.

Ședința 13 – Sukhasana (Postura fericirii)

Efecte: normalizează funcțiile hormonale, transformă energiile sexuale în forme subtile și rafinate energetic eliminând tensiunile, stabilizează corpul armonizându-l cu mentalul, calmează mentalul, elimină angoasele, amplifică starea de seninătate, favorizează concentrarea mentală, respirația se plasează într-o zonă optimă devenind liniștită, elimină stările de oboseală și epuizare.

 

 

 

 

 

vizitatori:
Hit Counter provided by orange county divorce attorney

Designed by adaweb